Uvjeti poslovanja internet Trgovine

 

Općenito

 

Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i  Zakonom o elektroničkoj trgovini.Internetskom trgovinom PAUL MITCHELL HRVATSKA (u daljnjem tekstu "Internetska trgovina") upravlja tvrtka ART BOJE d.o.o (u daljnjem tekstu "Trgovac").

 

Naziv trgovca: Art boje d.o.o.
Sjedište: Labinska 8, 10000 Zagreb
Email: paulmitchell@artboje.hr

OIB: 30105024792
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod MBS: 080804851
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti 20.000,00 kn
Žiro račun: HR7023600001102293142 otvoren kod Zagrebačka banka d.d.
Porezni broj:HR30105024792

 

 

 

Registracijom u internetsku trgovinu, posjetitelj stječe korisničko ime koje je identično adresi njegove e-pošte i korisničku zaporku koju sustav dodijeli korisniku nakon registracije. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj potvrđuje i jamči da je punoljetna i poslovno sposobna osoba. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Posjetitelj također može obaviti kupnju u internetskoj trgovini bez registracije i korisničkog računa. U tom slučaju posjetitelj kupuje kao gost, a ispunjavanjem narudžbe (postavljanjem narudžbe) jamči da je punoljetna, u potpunosti sposobna poslovna osoba. Kupnjom proizvoda, posjetitelj postaje kupac.

Ovi Opći uvjeti definiraju rad internetske trgovine, prava i dužnosti posjetitelja, korisnika i kupca, kao i poslovni odnos između Trgovca i korisnika ili posjetitelja kao kupca proizvoda iz internetske trgovine.

  1. Dostupnost informacija

 

Trgovac se obvezuje da će korisnicima biti u svakom trenutku na raspolaganju:

  • podaci o identitetu trgovca;
  • kontaktni podaci koji omogućuju korisniku da brzo i učinkovito komunicira s Trgovcem (adresa e-pošte, telefon itd.);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda iz internetske trgovine;
  • informacije o dostupnosti proizvoda ili usluge internetske trgovine;
  • način i uvjeti isporuke proizvoda ili obavljanja usluga, posebno mjesto i vrijeme isporuke;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o vremenskoj dostupnosti ponude iz internetske trgovine;
  • informacije o roku u kojem se ugovor još uvijek može povući i uvjetima za povlačenje;
  • informacije o mogućnosti povrata proizvoda i koliko takav povrat košta korisnika;
  • informacije o postupku pritužbe korisnika i podaci o kontaktu osobe za pritužbe  Trgovca.
  1. Ponuda proizvoda, rok isporuke i preuzimanje

Zbog prirode poslovanja na webu, ponuda proizvoda u internetskoj trgovini mijenja se i ažurira često i brzo.

Rok isporuke proizvoda na zalihama je 7 radnih dana za adrese isporuke u Hrvatskoj, osim ako ugovorni dobavljač ne dostavi kasnije pojedinu adresu isporuke (vidi točku 11.). Za ostale proizvode adrese isporuke u Hrvatskoj podliježu vremenu isporuke naznačenom na proizvodu u internetskoj trgovini, ako ih ima. Svaki je proizvod iz internetske trgovine dostupan u razumnom roku.

Način preuzimanja proizvoda:

  • Dostava na navedenu adresu putem dostavne službe. Trošak dostave je uključen u konačnu cijenu internetske trgovine
  1. Načini plaćanja i dostave

Način plaćanja za kupnju proizvoda iz internetske trgovine:

  • Plaćanje pouzećem. Moguće je isključivo gotovinom pri preuzimanju pošiljke od dostavne službe.
  • Troškovi dostave iznose 37,00 kn i zasebno su iskazani na računu s naručenim proizvodima..
  • Naručene proizvode isporučiti ćemo dostavnom službom Overseas Express
  1. Cijene

Internetska cijena primjenjuje se na sve registrirane korisnike internetske trgovine Trgovca.

Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u kunama (kn) te uključuju PDV. Sve cijene na internet trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave koji su iskazani zasebno. Sve cijene vrijede isključivo za kupnju proizvoda putem Interneta.

Sve cijene vrijede u trenutku sklapanja ugovora i nemaju unaprijed utvrđenu valjanost, tako da vrijede samo do promjene. Unatoč velikim naporima koje je Trgovac uložio da pruži najnovije i točne podatke, podaci o cijenama mogu biti netočni. U slučaju iz prethodne rečenice i u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, odnosno od trenutka narudžbe do potvrde narudžbe, Trgovac će:

  • o tome obavijestiti korisnika (kupca) i obavijestiti ga o novim cijenama, korisnik (kupac) u ovom slučaju ima priliku promijeniti svoju narudžbu ili je djelomično ili potpuno otkazati ili potvrditi narudžbu po novim cijenama, a sve bez dodatnih troškova; ili
  • Omogućiti korisniku (kupcu) da odustane od kupnje i istovremeno mu ponuditi rješenje koje će biti na obostranu korist i zadovoljstvo.

 

  1. Postupak kupnje
    1. Tehnički koraci koji vode do zaključenja kupoprodajnog ugovora

Sljedeći tehnički koraci dostupni su korisniku (kupcu) tijekom postupka kupnje:

  • prijava na internetsku trgovinu pomoću adrese e-pošte ili korisničke lozinke ako je korisnik (kupac) već stvorio korisnički račun
  • potražite pojedinačni proizvod u ponudi proizvoda u internetskoj trgovini;
  • odabir proizvoda za kupnju;
  • dodavanje odabranog proizvoda za kupnju u košaricu;
  • određivanje količine proizvoda koji se kupuje u košarici;
  • pregled cijene odabranog proizvoda u odabranoj količini, uključujući porez, ako postoji;
  • odabir načina isporuke proizvoda
  • izbor načina plaćanja
  • pregled narudžbe s odabranim načinom isporuke proizvoda i naplaćenim troškovima dostave
  • Potvrda i dodjela ugovora, čime se dovršava kupnja
  1. Tehnološka sredstva koja omogućuju prepoznavanje i ispravljanje pogrešaka prije dodjele ugovora

Prije dodjele ugovora, korisnik (kupac) putem grafičkog korisničkog sučelja može, s trenutnim učinkom, lako i jednostavno:

  • vidjeti i pregledati koje je proizvode odabrao i dodao u svoju košaricu;
  • vidjeti i pregledati cijenu svakog proizvoda i ukupnu cijenu ukupne odabrane količine svakog proizvoda;
  • mijenjati odabranu količinu svakog proizvoda i izračunati novu cijenu
  • uklanjati odabrane predmete koje ne želi kupiti iz košarice;

Prije potvrđivanja narudžbe, korisnik (kupac) putem grafičkog korisničkog sučelja može, s trenutnim učinkom, lako i jednostavno pregledati i odobriti pojedinačne promjene.

  1. Narudžba prihvaćena

Nakon predaje narudžbe, korisnik (kupac) prima obavijest od Trgovca da je narudžba prihvaćena. U roku od 1 sata od primitka ove obavijesti, korisnik (kupac) ima mogućnost otkazati narudžbu bez posljedica. Izuzev opcije otkazivanja, korisnik (kupac) ne može promijeniti sadržaj narudžbe nakon što je narudžba izvršena. Korisniku (kupcu) na njegovom profilu na web lokaciji trgovca uvijek je dostupan opsežan podatak o statusu i sadržaju svake narudžbe.

  1. Narudžba potvrđena

Ako korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, narudžba ide na daljnju obradu. Nakon primitka, trgovac pregledava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih proizvoda te potvrđuje ili odbija narudžbu. Trgovac također može kontaktirati korisnika (kupca) telefonom na kontakt broj kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke. Ugovor o kupoprodaji za kupnju naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca u ovoj je fazi neopozivo zaključen.

  1. Roba otpremljena

Trgovac priprema i otprema naručene proizvode u dogovorenom roku i putem e-maila obavještava korisnika (kupca). U e-pošti iz prethodne rečenice, Trgovac također obavještava korisnika (kupca) o pravilima povrata proizvoda i kontaktnu osobu obavještava o prigovoru ili zakašnjeloj isporuci.

  1. Kupoprodajni ugovor

Trgovac korisniku (kupcu) koji proizvod kupuje u internetskoj trgovini izdaje račun, s podjeljenim troškovima i objašnjenjem prava na odustajanje od kupnje vraćanjem kupljenog proizvoda, ako je potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor u obliku naloga za kupnju (podaci o naručenim proizvodima, dodatni troškovi dostave, račun i adresa isporuke, podaci za kontakt, datum narudžbe, ukupni iznos plaćanja i broj narudžbe) pohranjuje se elektroničkim putem na poslužitelju Trgovca i korisniku (kupcu) je dostupan u svakom trenutku na njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor zaključen je na hrvatskom jeziku.

Kupoprodajni ugovor između Trgovca i Korisnika (Kupca) zaključuje se u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i primjenjuju se i na Trgovca i na korisnika (kupca).

  1. Pravo na otkazivanje kupnje, povrat proizvoda

Korisnik (kupac) ima pravo obavijestiti Prodavatelja u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda na kontakt adresu e-pošte paulmitchell@artboje.hr da odustaje od kupoprodajnog ugovora, bez potrebe za obrazloženjem takve odluke. Povrat kupljenih proizvoda Trgovcu u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora smatrat će se obavijesti o odustajanju. Jedini trošak koji kupac (kupac) snosi zbog otkazivanja kupoprodajnog ugovora je trošak vraćanja proizvoda Trgovcu, odnosno bilo koji poštanski trošak ili bilo koji drugi trošak koji bi nastao u procesu fizičkog povrata proizvoda.

Obrazac za otkazivanje ugovora o artiklima dostupan je korisnicima (kupcima) ovdje: www.paulmitchell.hr / .....

Kupljeni proizvodi moraju se Trgovcu vratiti najkasnije u roku od 14 dana od datuma obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Kupljeni proizvodi moraju se Trgovcu vratiti neoštećeni, u originalnom pakiranju i u istoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, neispravni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca). Ako je poštanski paket s kojim je korisnik (kupac) primio naručene proizvode fizički oštećen, ako mu nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, tada korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak za žalbu kod Overseas Express-aNadoknada se ne odnosi na otvorenu ambalažu i rabljene proizvode.

Za vraćene proizvode Trgovac će što prije vratiti korisniku (kupcu), a u roku od 14 dana od primitka poruke o otkazivanju, plaćeni iznos, a svi korišteni promotivni kodovi i ostali popusti neće se vratiti korisniku (kupcu). Povrat uplaćenog iznosa vrši Trgovac na osobni ili transakcijski račun korisnika (kupca).

  1. Garancija

Proizvodi imaju garanciju ako je tako navedeno na računu ili na garancijskom listu. Garancija vrijedi u skladu s uputama i uvjetima navedenim na garancijskom listu i prilikom predaje računa. Garancijsko razdoblje označeno je na garancijskom listu ili računu. Podaci o garanciji daju se i prilikom predstavljanja proizvoda u internetskoj trgovini. Ako u internetskoj trgovini nema informacija o garanciji, proizvod nema garanciju.

Korisnik (kupac) može tražiti garanciju od Trgovca ili izravno od proizvođača proizvoda ili njegovog ovlaštenog servisa. Kupac može tražiti garanciju s garancijskim listom i računom. Proizvođač ili njegov ovlašteni servis dužan je izvršiti garancijski popravak u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na popravak, ili na drugi način zamijeniti proizvod drugim, ekvivalentnim proizvodom u besprijekornom stanju.

  1. Stvarna neispravnost

Korisnik (kupac) može tražiti svoja prava iz naslova stvarne neispravnosti ako obavijesti Trgovca o neispravnosti u roku od dva dana od dana kada je neispravnost otkrivena. Korisnik (kupac) mora točno opisati neispravnost u poruci o neispravnosti i omogućiti trgovcu da stvar pregleda.

Trgovac nije odgovoran za stvarnu neispravnost na robi koja se pojavi nakon što su prošle dvije godine od isporuke. Smatra se da je neispravnost u stvarima postojala u trenutku isporuke ako se dogodi u roku od šest mjeseci od isporuke.

Korisnik (kupac) koji je uredno obavijestio Trgovca o neispravnosti ima pravo zahtijevati od trgovca da:

  • ispravi neispravnost na robi ili vrati dio uplaćenog iznosa proporcionalan neispravnosti ili
  • zamijeni neispravnu robu novom besprijekornom ili
  • vrati uplaćeni iznos.

 

Kada je neispravnost stvarna?

Kada:

  • predmet nema karakteristike potrebne za njegovu normalnu uporabu ili promet
  • predmet nema karakteristike potrebne za specifičnu uporabu za koju ga korisnik (kupac) kupuje, a koje su bile poznate ili bi trebale biti poznate trgovcu
  • predmet nema karakteristike i odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
  • je Trgovac isporučio predmet koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Kako provjeriti prikladnost predmeta?

Provjerava se drugi, besprijekorni proizvod iste vrste, istodobno s izjavama proizvođača ili naznakama na samom proizvodu.

Kako se utvrđuje i provodi stvarna neispravnost?

Kupac nas mora obavijestiti o svim stvarnim neispravnostima, zajedno s preciznim opisom toga, u zakonskom roku, a ujedno nam dopustiti uvid u predmet. Obrazac za prijavu stvarne neispravnosti može se pronaći ovdje: www.paulmitchell.hr

Pravo na izvršenje stvarne neispravnosti na predmetu pobliže je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

  1. Dostava

Trgovac će u dogovorenom roku isporučiti naručene proizvode korisniku (kupcu). Ugovorni partner Trgovca za isporuku pošiljaka je tvrtka Overseas Express. Trgovac zadržava pravo odabrati drugu uslugu dostave ako je u stanju što kvalitetnije ispuniti narudžbu.

Dostava je besplatna za kupovinu iznad 1000,00 kn, troškovi dostave za kupnje manje od 1000,00 kn iznose 37,00 kn s uključenim PDV-om.

 

 

 

  1. Podržavamo frizere

John Paul Mitchell Systems je tvrtka koja podržava frizere i frizerske salone i daje sve od sebe kako bi im pomogla da rastu i uspijevaju. Kao rezultat toga, postavili su sustav dodjele provizija od 20% od ukupnog iznosa kupnje putem interneta salonu koji kupac utvrdi u postupku potvrde kupnje (poštarina i PDV nisu uključeni).

Trgovace se ovim obvezuje da će od svake kupnje preko internetske trgovine www.paulmitchell.hr izabranom salonu platiti proviziju u visini 20% iznosa internetske kupnje (poštarina i PDV nisu uključeni).

 

  1. Sigurnost

Trgovac koristi prikladna tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja.

Za sigurnost je također odgovoran sam korisnik osiguravanjem sigurnosti svog korisničkog imena i lozinke te odgovarajućeg softvera i antivirusne zaštite svog računala.

  1. Zaštita djece

Trgovac internetske trgovine ne prihvaća narudžbe od osobe za koju zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja roditelja ili staratelja. Trgovac internetske trgovine ne nudi besplatan pristup proizvodima ili uslugama štetnim za djecu.

Trgovac, bez izričitog dopuštenja roditelja ili staratelja, neće prihvatiti nikakve osobne podatke koji se tiču djeteta, niti će objavljivati podatke dobivene od djece trećim osobama, osim roditelja ili staratelja.

Svaka komunikacija usmjerena prema djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskoristiti dječju povjerljivost, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.

  1. Pravila privatnosti i uvjeti korištenja web stranice www.paulmitchell.hr

Dio ovih Općih uvjeta internetske trgovine su Pravila privatnosti koja su dostupna ovdje www.paulmitchell.hr, Uvjeti korištenja web stranice, dostupni ovdje: www.paulmitchell.hr

  1. Odgovornost

Trgovac daje sve od sebe kako bi osigurao da su informacije objavljene na njegovoj internetskoj trgovini ažurne, ali svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijena mogu se toliko brzo promijeniti da Trgovac ne uspije ispraviti podatke objavljene u internetskoj trgovini pravovremeno. U takvom slučaju, Trgovac će obavijestiti korisnika (kupca) o promjenama i omogućiti mu da se povuče iz narudžbe ili promijeni narudžbu (vidi točku 5).

Iako se Trgovac trudi pružiti točne fotografije proizvoda za prodaju u internetskoj trgovini, sve bi fotografije trebale biti simbolične. Fotografije ne jamče značajke proizvoda.

Trgovac ne snosi odgovornost od trenutka isporuke naručenih proizvoda dostavnom službom za slučajeve gdje dolazi do fizičkog oštećenja, uništavanja ili gubitka pošiljke, kao i ako nedostaje sadržaj u pošiljci ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U tim slučajevima korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak za žalbu kod Overseas Express-a. U slučaju oštećenja pošiljke, to će učiniti tako da pošiljku dovede do najbliže poslovnice kurirske službe u onom stanju u kojoj je primljena, bez dodavanja ili uklanjanja, i popunjava zapisnik o pritužbi. Trgovac će se zajedno s Overseas Express-om pobrinuti da se reklamacija riješi što je prije moguće.

  1. Žalbe, sporovi i primjena zakona

Trgovac se pridržava važećih propisa o zaštiti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i ima određenu osobu koja će se obratiti kupcu (kupcu) telefonom ili e-poštom u slučaju problema. U slučaju problema, korisnik (kupac) se može obratiti na tel. broj: +385916070905. Žalbu korisnik (kupac) može podnijeti na e-mail adresu paulmitchell@artboje.hr. Postupak rješavanja pritužbe povjerljiv je.

Trgovac će potvrditi u roku od pet radnih dana da je primio prigovor i obavijestit će korisnika (kupca) koliko dugo će se razmatrati te će ga informirati o napretku postupka. Trgovac će se maksimalno potruditi da sve sporove riješi međusobnim dogovorom. Ako se ne postigne sporazumno rješenje, sve sporove između Trgovca i Korisnika (Kupca) rješava isključivo Trgovački sud u Zagrebu. Trgovac i korisnik (kupac), kao sudionici u elektroničkoj trgovini, na sudu međusobno priznaju valjanost elektroničkih poruka.

Ovi Opći uvjeti poslovanja i svi sporovi između Trgovca i Korisnika (Kupca) uređeni su i primjenjuju se na hrvatsko materijalno i procesno pravo, bez primjene pravila međunarodnog privatnog prava za dokazivanje primjene bilo kojeg drugog zakona.

Odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkom tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača primjenjuju se na odgovarajući način na sve odnose i prava i obveze koje nisu uređene ovim Općim uvjetima.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Trgovac ne priznaje nijednog izvansudskog izvođača za rješavanje potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti prema Zakonu o vanparničnom rješavanju potrošačkih sporova. U skladu sa zakonskim propisima, Trgovac objavljuje internetsku vezu na internetsku platformu za rješavanje potrošačkih sporova. Platforma je dostupna ovdje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN

  1. Promjene Općih uvjeta

Trgovac može izmijeniti i/ili dopuniti ove Opće uvjete poslovanja u slučaju izmjene propisa koji uređuju rad internetskih trgovina, zaštite podataka i drugih područja koja se odnose na poslovanje internetske trgovine Trgovca, te u slučaju promjena u vlastitoj poslovnoj politici informirati korisnike na odgovarajući način, što je posebno važno za informiranje putem web stranice www.paulmitchell.hr. Sve izmjene i/ili dopune Općih uvjeta stupaju na snagu i primjenjuju se nakon isteka osam dana od objave izmjena i/ili dopuna. Ako su izmjene i/ili dopune Općih uvjeta potrebne kako bi se uskladile s propisima, izmjene i/ili dopune mogu iznimno stupiti na snagu i primijeniti se u kraćem vremenu.

Korisnik koji ne pristane na izmjene i/ili dopune ovih Općih uvjeta mora povući svoju registraciju u roku od osam dana od objave obavijesti o izmjeni i/ili dopuni Općih uvjeta poslovanja, u protivnom se računa i slovi kao dokaz da korisnik prihvaća izmjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja. Otkazivanje registracije vrši se tako da kupac slanjem  pisane obavijesti Trgovcu najavi otkaz.

Opće uvjete poslovanja odobrio je direktor Trgovca u Zagrebu 05. veljače 2020 . godine.

Želimo vam puno ugodne i povoljne kupovine u našoj internetskoj trgovini!